persoonlijk & betrouwbaar

Komt u er met onze medewerkers niet uit, of loopt u tegen structurele problemen op? Voor zwaarwegende klachten hebben we een klachtencoördinator. Deze vervult een bemiddelaarsrol. Via onderstaande manieren komt uw klacht bij deze coördinator terecht.

Hoe kunt u uw klacht indienen?

Mijnvervoergv
Mijnvervoergv is de digitale omgeving van Vervoer Gooi en Vechtstreek. U kunt uw klacht hier indienen via het menu aan de linkerkant nadat u bent ingelogd.

Telefonisch en e-mail
Telefonisch via 088 829 44 44 of stuur een mail naar klantenservice@vervoergv.nl.

Via de klachtenkaart (Wmo)
Voor een klacht betreffende het Wmo-vervoer haalt u een klachtenkaart bij het Wmo-loket van uw gemeente of downloadt u hier. U kunt de ingevulde klachtenkaart opsturen naar Vervoer Gooi en Vechtstreek B.V., t.a.v. Klantenservice, Antwoordnummer 409, 3740 VB Baarn.

Via het online klachtenformulier (Wmo)
Met onderstaand formulier kunt u een klacht over het Wmo-vervoer indienen. De bevestiging van het indienen van uw klacht ontvangt u op het door u ingevulde e-mailadres. Uw persoonsgegevens worden verwerkt om uw klacht af te kunnen handelen.

  • Uw persoonlijke gegevens
  • Reisgegevens
  • Vertrekadres
  • Uw klacht

Klachtenregelingen

Bij Vervoer Gooi en Vechtstreek is de klachtenregeling Vervoer Gooi en Vechtstreek B.V. vastgesteld en van toepassing.

Met ondersteuning van het regionaal klachtenmeldpunt
Het kan zijn dat u graag bij het insturen van uw klacht ondersteund wilt worden. U kunt dan contact opnemen met het Regionaal Klachtenmeldpunt. Ze helpen u graag om uw klacht op een goede manier en onafhankelijk aan Vervoer Gooi en Vechtstreek B.V. door te geven.