Reserveren

U kunt hier zelf een rit reserveren, berekenen wat de rit u kost, een reservering aanpassen of annuleren. Klik daarvoor op de knop hiernaast.

Prioriteitsritten, waarbij u verzekerd bent van een gegarandeerde aankomsttijd kunnen niet online gereserveerd worden. Hiervoor verzoeken wij u om de afspraak telefonisch te maken.

Denkt u eraan om tijdig uw rit met het Wmo-vervoer te reserveren? Doe dat minimaal één uur voordat u wilt vertrekken.

Wilt u na een bezoek aan Tergooi Hilversum of Blaricum weer terug naar huis? Bij de taxizuil in de centrale hal reserveert u eenvoudig de terugrit.

Online een rit reseveren? Volg de volgende aanwijzingen!

  • kies in de bovenste balk voor ritten en + nieuwe rit
  • Kies uw product
  • Vertrek; hier staat uw huisadres vermeld. Aanpassen als u niet vanuit huis vertrekt
  • Bestemming; hier vult u de gewenste bestemming in
  • Ritgegevens; Tijd is de vertrektijd. Deze tijd berekent u door 3x de door u ingeschatte reistijd(*) te hanteren Zie bij controleer uw rit
  • Vul de resterende rit gegevens in
  • Hulpmiddelen aanvinken indien van toepassing
  • Extra hier kunt u nadere informatie voor de chauffeur noteren
  • Kies nu rechts onderaan de pagina voor volgende
    Controleer uw rit!
    Bij ritgegevens/Tijd ziet u de reistijd staan. U kunt hier checken of u de reistijd goed hebt ingeschat. De vertrektijd is 3x de reistijd. Zo houdt u voldoende rekening met combinatieritten.
  • Zijn de gegevens juist kies dan rechts onderaan de pagina voor Boek Rit.

Registreren

De eerste keer is het nodig dat u zich registreert. Zo weet het systeem dat u een klant bent van Vervoer Gooi en Vechtstreek B.V. en gebruik maakt van Wmo-vervoer. De keren daarna hoeft u alleen nog maar uw gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen.

Registreren? In een paar stappen gedaan!

  • Tijdens het registreren wordt u gevraagd om een gebruikersnaam te kiezen. Hier vult u het nummer in dat op uw Wmo-vervoerspas staat, dit is uw klantnummer.
  • Een wachtwoord kiest u zelf.
  • Daarna vult u enkele basisgegevens in, zoals uw naam, adres en telefoonnummer. Ook vult u nogmaals het klantnummer in.
  • Als u alle velden heeft ingevuld, drukt u op ‘Registreer’.
  • In uw e-mail ontvangt u een mail waarmee u de registratie kunt afronden.
  • Heeft u geen mail ontvangen? Kijk dan even in de map ‘Ongewenste mail’ of ‘Spam’ (het onderwerp van de mail is ‘Activatie van uw account).