Vervoer Gooi en Vechtstreek staat voor persoonlijk en betrouwbaar vervoer en daarom laten we onze reizigers graag met ons meedenken. Dat kan onder meer via onze klantenpanels.
Met de leden van de klantenpanels bespreken we twee keer per jaar zaken als bereikbaarheid, ritplanning, service en rijgedrag, de app MijnVervoerGV en afhandeling van klachten. Wat vinden de leden van het panel goed gaan, wat zou beter kunnen en welke mogelijkheden voor verbetering zijn er?
Klantenpanel Wmo-vervoer
Het Klantenpanel Wmo-vervoer bestaat op dit moment uit vijftien leden. Zij zijn allemaal actief gebruiker van het Wmo-vervoer.
Klantenpanel Leerlingenvervoer
Het Klantenpanel Leerlingenvervoer bestaat op dit moment uit twee actieve leden. De meesten van hen zijn ouder of verzorger van een kind dat gebruik maakt van het leerlingenvervoer. Daarnaast is ook een vertegenwoordiger vanuit de scholen lid van het klantenpanel Leerlingenvervoer.
Lid worden van een klantenpanel
Wilt u meedoen of meer weten over het klantenpanel Leerlingenvervoer of Wmo-vervoer? Voor meer informatie kunt u mailen naar klantenservice@vervoergv.nl.
Wilt u zich direct aanmelden? Laat dan uw e-mailadres achter via het formulier hieronder. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.
